Subject: N25730: NOTAM A0638/25 väljastatud (ID:25730)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 09:25:58 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25730 alusel, mis saabus meile 19-02-2025 
07:01, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0638/25
(A0638/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5904N02613E008 A)EETT 
B)2502280800 C)2502281500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2163UAS ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 590730N 0260219E - 590730N 0262249E - 
590115N 0262305E - 590113N 0260219E - 590730N 0260219E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 501 0296. F)SFC G)3300FT 
AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.